måndag 4 april 2016

April april!

Redan april månad och dagarna går fort. Hinner inte med så mycket mer än jobb, familj och hemmet. Önskar många ggr att det skulle finnas fler timmar på dygnet så allting jag vill göra hinns med.

Jobbat i helgen. Har bytt jobb..från dagtid till natt. Känns riktigt bra just nu. Dessutom är det bättre betalt och det gör en del i plånboken när löningen kommer. Många utbildningar och utmaningar väntar. Äntligen får jag åter chansen till att lära... glömt mycket under dessa 2 år. Ser framemot en mer lärorik vardag i mitt yrke!

Nu gäller det också att vänja kroppen vid att det är natt...som nu...vaken...pigg... men behöver sova för det är tidig uppgång imorgon. .. Skolan börjar igen efter påsklov. Tjejerna har varit lediga och jag med dem. Hade hela veckan ledig och kunde bara njuta av att få vara hemma! Hade även besök som alltid är uppskattat! Skönt att få prata och umgås! :)

Har även passat på att träffa min fina vän i veckan! Varit på shoppingtur med minstingen...o firat mamma som fyllt jämnt! Även träffat på Danny Saucedo i sthlm! :)

Fick en tidig födelsedagspresent i veckan...en bok av förvaringsdrottningen! Så nu ska det ske en förändring i hyllorna o garderoberna ska rensas och organiseras! Perfekt gåva!

Nu blir det candy crush som jag är besatt av...sen sova! Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar