måndag 15 augusti 2016

Kalmar

Har haft en underbar miniweekend i kalmar med tjejerna! Bara tagit det lugnt o njutit av tillvaron. Blivit bortskämd med frukost o middag... gått på stadsfest o kalas, middag o massor med bebisgos! Kunde inte haft en bättre helg 😄

Nu när vi väl är hemma igen...vill jag bara tillbaka. Tråkigt hemma i verkligheten... blir påtagligt när man haft det så bra. Komma hem till tvätt o stök. Ogillas. Kanske har jag för höga förväntningar.

Snart dags för mat. Sen blir det förmodligen en sen kväll. Vänt totalt på dygnet efter förra veckans jobb... inatt somnade jag efter 03. Seg. Suttit på 3 olika tåg idag i sammanlagt 6 timmar. Tar oxå på krafterna.

Ogillar verkligen vad alkohol kan få människor till att göra. När jag tänker på alkohol så tänker jag att det förstör många förhållanden. Jag som knappt dricker märker det såklart mer när andra gör. Folk kan göra så knäppa grejer o göra bort sig. Glad att jag inte är en av dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar